Întrebări frecvente

  • Înregistrare
    1. De ce trebuie să mă înregistrez?

    Atunci când te înregistrezi pe site-ul nostru vei  primi calitatea de abonat, ceea ce îți va permite accesul la o serie de informații și servicii cu ajutorul cărora vei putea:

    - Comanda orice produs printr-un singur click, nu va mai fi nevoie să completezi mereu datele tale personale;

    - Urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit sa ne telefonezi, vei economisi astfel timp și bani;

    - Să fii invitat la evenimentele organizate de magazinul nostru, la târgurile de carte la care participam și la întâlnirile cu personalitățile culturale pe care le vom organiza.

    1. Cum mă pot înregistra?

    În bara de meniu a site-ului nostru, din partea de sus se găsește butonul „Înregistrare”. Fă click pe el și completează câmpurile cu datele necesare înregistrării: numele, prenumele, adresa ta de e-mail, apoi alege o parola pentru noul tău cont. Apasă butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare. 

    1. Ce se întâmplă cu datele mele personale?

    Conform politicii noastre de protejare a datelor personale, noi putem oferi partenerilor de business anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, necesare pentru desfășurarea activităților, cum ar fi adresa de livrare, dar nu și informațiile personale de identificare, cu excepția cazurilor când acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul când acest lucru este necesar pentru a respecta legea și procedurile judiciare.

    Mai multe informații despre protecția datelor personale vei găsi în pagina „Politica de confidențialitate”.

  • Comanda
    1. Cum pot comanda?

    Poți face o comandă în magazinul nostru online optând pentru plata ramburs sau prin card, adăugând produsele pe care dorești să le cumperi în coșul de cumpărături, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, care apare lângă fiecare produs, atunci când ai intrat pe pagina produsului respectiv.

    Coșul tău de cumpărături se actualizează mereu cu cantitatea de produse alese de tine. De asemenea poți intra în „Coș”, apăsând butonul din bara de sus. Acolo vei putea modifica cantitatea fiecărui produs, șterge unele produse și vizualiza costul produselor.

    Atunci când dorești să finalizezi comanda apasă butonul „Finalizează comanda”, completează datele personale, adresa de livrare, alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. După finalizarea comenzii vei primi un e-mail cu confirmarea comenzii efectuate. Trebuie remarcat că aceste date rămân înregistrate în contul tău și la viitoarea comandă nu va mai fi nevoie ca să le completezi, vei completa doar dacă dorești să le modifici.

    1. Se poate efectua comanda prin telefon?

    Se poate. Numărul de telefon la care ne poți contacta este 0742940110, de luni până vineri, între 09-17.

    1. Care este valoarea minima pentru o comandă?

    Noi nu avem o limită a valorii unei comenzi. Puteți comanda un singur produs care este afișat pe site. În schimb dacă depășiți suma de 299 de Lei – livrarea va fi gratuită.

  • Livrare
    1. Când va veni comanda?

    În 24-48 de ore, termenul depinde de zona în care locuiești. Pentru municipiul București și orașele reședință de județ, timpul mediu de livrare este de 24 ore. Dacă faceți comanda până la ora 15 veți putea primi coletul în ziua următoare, dacă faceți mai târziu - peste o zi (adică în 48 de ore de la comandă).

    1. Cum pot verifica parcursul coletului meu?

    După ce vei efectua comanda vei primi un email de la noi cu datele necesare pentru urmărirea parcursului comenzii efectuate.

    Mai multe informații legate de livrare poți găsi pe pagina Livrare.

  • Returul produselor
    1. Când se poate returna un produs?

    Clientul poate returna un produs în termen de 30 zile, fără a invoca vreun motiv și fără a plăti penalități, dacă produsul nu prezintă urme de uzură, de lovituri, nu este deteriorat, este în ambalajul original și etichetele nu au fost rupte. Clientul va suporta doar cheltuielile de returnare a produsului.

    1. Cum pot returna produsul?

    Pentru a returna un produs trebuie să contactezi departamentul nostru de livrare. Poți face acest lucru accesând pagina de Contact de pe site-ul nostru sau sunând la numărul de telefon:  0748 456 606. 

    Asigură-te de asemenea că ai la îndemână toate actele necesare ale produsului, factură, certificate de garanție, etichete, etc. 

    1. În ce condiții produsele pot fi returnate, fără a plăti costul transportului?

    Produsele comandate pot fi returnate, iar costul returului va fi suportat de noi în unul din următoarele cazuri:

    - Produsul prezintă vicii din fabricație- acesta va fi înlocuit cu un alt produs asemănător fără defecte.

    - Produsul nu corespunde specificațiilor afișate pe site-ul nostru - în acest caz poți solicita returnarea produsului și înlocuirea sa, sau dacă produsul dat lipsește din stoc rambursarea integrală a costului produsului.

    - Produs a fost livrat în stare nefuncțională și nu a funcționat în primele 2 zile lucrătoare de la primirea sa -  acest produs va fi înlocuit cu unul funcțional.

    - Produsul a fost deteriorat în timpul livrării. Vă recomandăm să refuzați coletele deteriorate chiar la primirea lor de la curier. Pentru a dovedi deteriorarea coletului trebuie făcut un proces verbal de refuz împreună cu reprezentantul firmei de curierat, de asemenea se pot face imagini fotografice. Odată ce intrați în posesia produsului orice reclamație ulterioară pe tema deteriorării în timpul transportului nu va fi luata în considerare.

    - Produsul a fost livrat greșit - în acest caz se va livra produsul comandat.

    1. În ce condiții la returnare se plătește costul returului?

    Produsele comandate pot fi returnate în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Dar în acest caz consumatorul va trebui să suporte cheltuielile legate de returnarea produselor.

    Atenție, dacă returnați un produs pentru care inițial nu ați plătit transport (fiind depășită suma de 299 lei), în cazul returnării acestuia, se vor deduce și aceste cheltuieli de transport, care inițial, au fost suportate de către noi. De exemplu, dacă ați achiziționat un produs de 300 de lei pentru care nu ați plătit transport inițial și doriți să îl returnați din motive obiective, veți suporta suma transportului inițial și suma transportului pentru retur. În final, vă va fi restituită suma de 300 lei minus 38 lei, echivalentul a celor două taxe de transport.

    În toate situațiile, produsul expediat pe adresa magazinului nostru online trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, fără deteriorări, lovituri, defecte, urme de uzură (cu excepția viciilor ascunse și a defectelor semnalate anterior de către client). Produsele trebuie să fie în ambalajul original, cu toate accesoriile incluse.

    1. Ce produse nu sunt acceptate pentru a fi returnate? 

    Produsele care prezintă urme de lovituri, modificări fizice, urme de intervenții neautorizate, de utilizare intensivă, alte defecte provenite din vina utilizatorului și care nu permit ca produsul să fie adus la starea de nou și nu mai este posibilă revânzarea lor, nu vor fi acceptate pentru a fi returnate. 

    1. Poate fi diminuată plata pentru produsul returnat? 

    Potrivit Ordonanței de Urgență Nr.34/2014 orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vânzarea produsului ca nou, duce la diminuarea plății pentru produsul returnat. Astfel nu va mai fi returnată valoare totală a produsului returnat, ci în dependență de starea sa va fi calculată o taxă de diminuare a valorii produselor, pentru a aduce aceste produse la starea în care au fost livrate. Această taxă va alcătui de la 0 până la 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul acestei taxe va fi comunicat clientului la recepționarea produselor deteriorate sau modificate.

    Mai multe informații despre returnarea unui produs le poți citi accesând pagina Dacă apar alte întrebări în legătură cu returnarea contactează-ne fără rezerve la numărul de telefon: 0748456606 sau pe pagina de contact a site-ului nostru.

    1. Când voi primi plata pentru produsul returnat? 

    Returnarea banilor pentru produsele returnate prin curierat se va face doar după primirea și verificarea coletului returnat de client. Banii vor fi returnați clientului în termen de 14 zile potrivit legislației în vigoare.

  • Plata online
    1. Cu ce fel de carduri se poate plăti?

    Cu carduri VISA și Mastercard embosate, respectiv cu VISA Electron.

    1. De la ce bănci trebuie sa provină cardurile acceptate la plata online?

    Se accepta toate cardurile VISA și MasterCard (MC) ale căror utilizare la plățile online a fost permisa de către băncile emitente, toate web cardurile destinate utilizării online

    1. Se poate plăti cu carduri de cumpărături?

    Nu se poate plăti online cu ajutorul cardurilor care conțin puncte de fidelitate și au fost emise de comercianți/furnizori de servicii.

    1. Se poate plăti cu carduri co-branded?

    Se poate plăti cu toate cardurile co-branded, care au la baza cardurile MasterCard sau VISA destinate și plaților online.

    Pentru alte întrebări vă rugăm să ne contactați prin chat, formularul de contact sau telefon.