Livrarea mărfurilor comandate la noi se efectuează prin serviciul de curierat rapid și marfa va ajunge la dvs. în cel mai scurt timp posibil: pentru toate produsele aflate în stoc, termenul de livrare este de 24-48 de ore de la data plasării comenzii, cu condiția ca o comandă să fie făcută până la ora 15:00.

Plasare comandă

Livrare

Luni–Vineri (comandă plasată pana în ora 15:00)

ziua următoare (24h)

Luni–Vineri (comandă plasată după ora 15:00)

1-2 zile (48h)

Vineri, după ora 15.00 și weekend

Marți

Termenul de livrare este orientativ și depinde de firma de curierat, nu de voința noastră, deci în perioadele aglomerate termenul de livrare poate crește.

Pentru comenzile cu valoarea totală mai mare de 250 Lei livrarea se face în mod gratuit oriunde în țară indiferent de localitate, in aria de acoperire a curierului.

Pentru comenzile care sunt in afara ariei de livrare a curierului si dispun de un cost suplimentar de livrare, produsele vor fi livrate dupa ce un operator ghemotoc.ro va lua legatura cu clientul, iar acesta din urma ia la cunostinta costul transportului si confirma achitarea diferentei acestuia acestuia.

Exemplu: Comanda(250 lei)-transport gratuit

                Comanda(250 lei)(in afara ariei curierului x km)-se va achita doar valoarea diferentei

Pentru comenzile mai mici de 250 Lei costul livrării(in aria curierului) este de 19 Lei

Toate mențiunile cu privire la livrare, la integritatea coletului și a conținutului său trebuie făcute în momentul livrării pe AWB sau se întocmește proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Oricare alte reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte nu vor fi luate în considerare

Livrarea produselor se face de luni pana vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală, între orele 09:00-17:00 la adresa indicată de client ca adresă de livrare în momentul efectuării comenzii. În cazul în care adresa este greșită, clientul va suporta costul transportului dus-întors.

Dacă ați făcut plata produsului prin card bancar sau transfer bancar, atunci prețul transportului este inclus în prețul produsului, în acest caz nu trebuie să achitați la curier taxa de livrare. Dacă la comandarea produselor ați optat pentru plata în sistem Ramburs, atunci la primirea comenzii va trebui să achitați la transportator costul produsului achiziționat, cât și costul livrării lui. 

Răspunderea pentru deteriorarea produsului în timpul livrării, revine firmelor de curierat conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințați în termen de 24 ore de la primirea coletului.

Pentru problemele legate de livrare, contactați-ne la numărul 0742.940.110 sau pe pagina de contact.

Stimati clienti,
Deoarece in perioada actuala, datorita pandemiei de COVID 19 si a instaurarii starii de urgenta, majoritatea business-urilor s-au mutat in mediul online, capacitatea curierilor este uneori depasita, de aici si eventualele intarzieri in ridicarea si livrarea coletelor.

Va rugam sa dati dovada de intelegere in fata unei situatii dificile.
Va multumim pentru intelegere!